معاون استراتژی و بازاریابی سایپا سیتروئن با تاکید بر اینکه تمام تلاش را برای پاسخگویی به تعهدات خود انجام می دهیم گفت: زمان تحویل خودروها را بعد از تمهیدات لازم جهت شروع تحویل ها اطلاع رسانی می کنیم.
به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت سایپا سیتروئن در تحویل خودروهای سیتروئن C3 در موعد مقرر (شهریور 97) برخی مخاطبان خواستار پیگیری دلایل تأخیر از مسئولان این شرکت خودروسازی شدند که در ادامه پاسخ معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن آمده است.
حسین مومنی در مورد زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 و دلایل تاخیر در تحویل این خودروها، گفت: با توجه به مشکلاتی که در ماههای قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات و شرایط بینالمللی اتفاق افتاد شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه 97 عمل کند.
معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن با بیان اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به تعهدات خود در قبال مشتریان انجام میدهد، افزود: سایپا سیتروئن 2 هزار تعهد در خصوص تحویل خودروهای سیتروئن C3 دارد و اگر چه مشکلاتی در خصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما امید داریم بتوانیم موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی نماییم.
مومنی افزود: به محض آماده شدن کلیه تمهیدات لازم جهت شروع تحویل رسمی خودروهای سیتروئنC3، اطلاع رسانی رسمی از سوی شرکت سایپا سیتروئن صورت خواهد پذیرفت.
برای درج آگهی خودرو، اطلاع از جدیدترین قیمت ها ، شرایط فروش و اخبار بازار خودروی ایران به بزرگترین کانال خودرویی تلگرام 4چرخ بپبوندید
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق اینستاگرام صفجه 4چرخ را دنبال کنید
هیچ نظری برای مطلب مورد نظر ثبت نشده است.